Wednesday 19 October 2011

U know What I Did Last week



Assalamualaikum...
Tak jawab dosa...kalu jawab sayang.... :D


AWAS!!!..Ini adalah entry bergambar..Sila tahan tekak anda daripada nak termuntah okeh!!hehe :P

  U know what?? Abg2 aku tersangatlah pandai orgnyerrr...Bila hari aku da nak balik hostel barulah dorang off work and tanye.."nak kuar tak hari ni??" setelah mengurung aku seharian kat umah cam pekasam...hahaha..ini betol2 buat aku meluattt dohhhh..

Petang 2 kitorang just pi makan2 and jalan2 kat Putrajaya..
SO penjimatan duit dorang yg agak dasyat memang berlaku sebab aku takder peluang nak ajak dorang pi lain2 tempat yg mngarut...bijakkkkk-bijak!!! =_="

Mempersembahkan!!....mekanik berwawasan di abad ini. Name sebenar Mohd Rasul Bin Mohd Nor ic.850924115387...dah married,,,,hehe..details terus ak bagi,,,, Ni laa abg kesayangan aku yg teramatlah sporting orgnyerrr


Haa..ni sorang  lagi abg aku..mamat kidal yg sentiase control macho..
Nama, Mujahid bin Mohd Nor..I/C.....(lupe)hehe
"Abg Eid yang kachakkkk tapi kedekotttttt len kli bile adk balik...adk powwww abg kaw2 smpai kering okehhhhh!!!


Ni pulak my sis in law , Kak Na, yg aku sayang banyak2 cam kakak aku sendiri...
Dyer comel plus baik banyak2 sebab tu Abg Sul sayang dyer banyak2 XD


OK !!!sebab nak balas dndam aku soh dorang tangkap gambar aku banyak2..hahah


Yang ni Nama,Nor Azizah Binti Mohd Nor...Umur dyer 18...seorang adik yg sangat annoying  XD


FINE!!!Aku memang ta reti duk diam bile jumpe camera ...heee






Muka baik...
I memang baik U know.. :P


ermmmmm..nothing to say





SEE!!! Kan dah cakap...aku ni gila camera..Pembajet chomel di abad ini...^,^


Abg cakap aku mengigau sebab pakai SKIRT...=_=" hurrmmm..??


Adakah aku sebegini ayu???Btw don't judge me unless you have looked through my eyes,
experienced my stories, and cried as many tears as me...huhu(ape plak aku mngarut nihh)
Hati ini hanya untuk yang HALAL sahaja! Hahahaha bangang! (*mood merepek



OK!! That's it..hehehh..
Kesian abg aku duk tangkap gamba aku banyak2 sampai gambar dorang pon takder...



Now U know what I did last week ago okehhh...Hujung minggu yang entah ape2 =_="





sekian....

No comments:

Post a Comment