Sunday 23 October 2011

Nilai Kasih Sayang dan Dream House

Assalamualaikum....:)

Bismillah......Sabtu lepas kan, slepas habis je fotoshoot yang ntah ape2 kt Studio shah Alam 2 terus kitorang gi tengok wayang kat Mid Valley...

Mulanya Anis ngn Sara nak tengok filem Paranormal Activity 3..So kitorang ikut je laa walaupun aku tau citer 2 mesti giler bosan... Then diorang tukar ngn citer Dream House pulak sebab sit da penuh..Aku tak habis fikir ntah citer ape laa dorang nak tengok ni ..da la poster satu pon takder...Tengok tajuk cam citer romentik....haha...layan je laaa...yang penting korang suka..


Yup!!!! aku tengah merepek pasal citer ni...

Starting nak tengok filem 2 pon dah spoilkan mood kitorang...mana taknya kain layar kat wayang 2 terjatuh...Ape laa dorang nihhhh...Tak alert langsung...Lepas bbrapa minit baru dorang betulkan..

First,mati2 aku ingatkan filem 2 filem seram dengan adegan rumah cam rumah berhantu....rupa2nya citer psal orang psiko yang dituduh membunuh seluruh keluarganya sendiri...Huh!!! First time aku tengok Daniel Craig berlakon jadi org sakit jiwa...memey pelik!!! hahaha...

Kalau korang tengok citer ni mesti korang pon ingat ni citer seram kmudian konfius...sape yang bunuh family dia nih??? sape dia sebenarnya??? Peter Ward ke Will Attenton??? Knape dia bunuh family dia sedangkan dia sayang giler kat dorang????
hehe..amacam?? banyak tak persoalan yang bermain lam fikiran aku??

Last, ending dia bleh buat aku nak nangis kot!!!
touching giler aku tengok citer ni..
haha taklehh blaa betoiii

Aku malas nak citer banyak,,tengok la sndiri sinopsis citer ni..

.sekian....:)



p/s: minggu utk main2 da abis okeh!!!!skang da start nak study...aku nak FOKUS =__="
       lepas ni maybe blog ak tak active sangt kowt!!! emmm saboo je laa

No comments:

Post a Comment