Monday 4 November 2013

Jemah Jengjalan


emmm..aku tgh bosan..
nk tgk movie bosan..kekekeke
cam pantun puleks

aritu temankan roomate aku beli barang kat Jalan Masjid India..
Lepas hbis beli sume barang yg dia nak, awal lagi kot..
cam tanak balik jer...'
cam tanak balikkk jer..cam boring jer..
"Zizah tau tak mana2 tempat yg bleh jalan2 cuci mata?"
ntahhh...aku pun blur2 jer time tu..haha
sambil menguap aku cakap
"Jom pi Pasar Seni"
sbab tetibe tringat Sarah..
then teringat Pasar Seni..keh3
alaaa..kira OK lettewww..
bole laa untuk release2 tensionnn..
Pasar Seni pon Pasar Seni lah..

konfident jer aku ajak kak Qila pi situ..
Padahal aku pun dah ingat2 lupa jalan nak gi Pasar Seni tu..
yang aku tau naik LRT terus ke Pasar Seni..then, sampai laaa..haaa
takpe..yang penting kak Qila suka jalan2 kat sini.. cewahhh..haha

Time jalan2 tu ada laa sorang brader blanje kitorang eskrim..
See..engko nmpak tak kat situ apa benefitnya bila kita bawak pempuan cantik jalan2..
kan tak pasal2 dapat eskrim famous amos ngan coklat Beryls tiramisu freee2 jer..teehehe
Aku bawak jer kak Qila jalan pusing habis satu Pasar Seni..
nak sangat jalan2 kan..haaa ambik ko..
Tapi cam biasa laa..
fon dia akan penuh dgn gambar2 aku..wakakaka
adoyaiii..bila laa perangai annoying aku ni nak brubah T______T



entah knp aku jer yg slalu over acting kalau bgambar..
nasib baik ada uncle baik ati nak tolng ambikkan gamba kitorang..
bleh plak dia suh kitorang posing2. Hahahaha



tu sebab aku suka datang sini..
benda yang aku paling suka dari kecik sampai sekarang..
kanvas, pensil, cat, berus..hikkksss

                                                                                                           
tu jer citernya kat Pasar Seni..
k, bye



No comments:

Post a Comment