Friday 9 September 2011

Betulkan Niat



Habis je phase test tadi terus balik hostel!!Menyampah!!!
Aku benci soalan physic tadi..*(Bajet!!padahal aku yang tak pandai)*
Salah siapa?? Salah Aku!!!! suka main-main dalam kelas!!! :(

Sedang duk menung2 depan laptop tiba2 aku dapat e-mail dari cikgu sekolah aku dulu yang agak rapat dengan aku..Terharunyer ada jgak cikgu yang tanye khabar..XD
Rupanya cikgu tu baca blog aku..hehe malu den!!!
Banyak benda yang dia persoalkan kepada aku..Kenapa aku jadi lalai macam ni!!Kenapa aku berada di sini!! Apa tujuan sebenar aku berada di British Malaysian Institute ni!!..Ini betol-betol mengharukan gua beb!!segan pon ade :P

Hanya pesanannya yang aku nak kongsi kat sini :)

Azizah...
Fokuskan kepada misi,,
Betulkan niat kenapa awak berada di sana,,
Ingat Allah,,
Ingat ibu bapa,,
Jangan leka dengan cinta sesama manusia,,
Hindari rindu yang melalaikan,,
Tekadkan hati,,
Kuatkan Iman,,
Insyaallah,
semoga awak manggapai cita-cita awak..

Insyaallah cikgu..Pesanan cikgu akan saya ingat sampai bila-bila..
Terima kasih kerana mengingatkan saya..
Saya sayang cikgu!!!<3<3 n______n

No comments:

Post a Comment