Wednesday 31 August 2011

Salam Aidilfitri

 
   Tahun ni meriah jer raya rumah aku..yerlaaa...semua adik-beradik aku balik beraya kat kampung..tak macam tahun lepas...suram jer..Ma aku pandang aku,aku pandang ma aku..
Pulak tuuuu aku dapat anak buah baru....lagi meriah laaa raya tahun ni...pening kepala ma aku nak layan perangai cucu2 dyer...macam2 ada..hehe

                     

                     hehe..my mum pon chomel....Love U ma

                                  Both my brother
                      heheh..alaaaaa..bajet chomel la plak :P


   ni laa my classmates time form 5 dlu..KAMI sahabat...XD

                   Che Norshahila such a cute girl...I love U so much

             Oppsss!!!Mira pon!!!I love u too beb..:D

          Yeahhh!!!sesi menyerang rumah guru kitorang...masyukkkkkkkk..hihi
                                
Riuh benor rumah cikgu Syed...thanks cikgu for the dishes,,,taun depan kitorang serang lagi!!!XD

<



Dalam kerendahan hati ada ketinggian budi

Dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa

Dalam kelembutan lidah ada keterlanjuran kata

Dalam gurau senda tentu ada khilaf dan dosa

Mohon kemaafan untuk segala-galanya & Selamat Hari Raya








p/s: Kata Al-Ghazali : yang jauh itu WAKTU,yang dekat itu MATI,yang besar itu NAFSU,yang berat itu AMANAH,yang mudah itu BERBUAT DOSA,yang panjang itu AMAL,SOLEH yang indah itu SALING MEMAAFKAN”Salam aidilfitri maaf zahir dan batin”.:D












No comments:

Post a Comment