Tuesday 8 October 2013

FYP vs BMT


Assalamualaikum..
Siyes aku tengah pening..
Pening penat memikirkan final year project yang tak jalan..
Sape tak gelabah weiiii tengok orang lain sume tengah construct circuit..
Ni dah minggu ke-5 kot..
Betapa pantasnya masa berlalu..
Hari ni gi Jalan Pasar..
Dengan member group kelas business management technique..
Nak cari component laa untuk project BMT kitorang..
Haaa..ni satu project lagi..
duiiii duiiii duiiii..
Aku rasa nak selam kepala dalam kolam...
Kasi sejuk sikit..



Nahh amik kau!!complete satu geng masuk kedai..
Aku, Yan, Yamin and Kikok



Tau tak betapa rare nya aku rasa bila datang sini..
sebab nak dekat 3 tahun belajar kat BMI bru first time aku jejak kaki kat Jalan Pasar..
ya Allah...rasa nk tampar pipi lelaju..=.=



Dah alang2 datang sini terus aku cari aku punya components utk FYP sekali..
Sekelip mata duit melayang lagi..
Tak kukesah asal projek aku menjadi.. :3






haishhh!! budak2 ni -.-"


Takde motif...kedai ni bukannya lawa pon..kih3



Sepanjang hari duk pot-pet pot-pet..
10 dorang brcakap 2 percent jer bleh pecaye..
ahaksss!! gurau jer..

Sekian, tu jer..
Harapnya projek kami ni menjadi dengan lancar..
moga2 Allah permudahkan..

K, bye



No comments:

Post a Comment