Friday 8 March 2013

Broga dan Ibrah


"Betulkan Niat" !!!
Berkali-kali Sarina pesan akan hal tu..
Dan berkali2 jugak aku angguk tp xtau aku pikir apa dan.. .
Memang first thing dlm mindset aku ni nak panjat Broga just untuk hepi2 dan release tension..
Lagi pulak dh lame x buat xtvt lasak..rindu aihhh..

"Kita pergi ke sana sebab nak bawa something..Nak cari ibrah melalui ciptaan Allah S.W.T"
"Bukan untuk suka2 jer"
"Pastikan bila kita balik nanti ada antara objektif kita akan tercapai dan ada ibrah yang akan melekat di hati"..
Ingat!!! Niat tu tunjang..
kalau betul niat kita, berkatlah program ni..
Kalau langsung x capai objektif nanti, diri kita yang patut disalahkan..sebab ada cacat cela dlm niat kita tu..
  



Indahnya pemandangan waktu subuh..



Subuh yg dingin...blurrr


ke stage seterusnya..

tadaaa...



I believe I can fly ;-)


Jom usrah sikit seketul dua..sharing is caring =)



Kak Gee dan Sarina...


Jom turun..


masing2 dgn muka letih aku plak gedik2 duk ambik gambar..penampor nak??


Broga, a new episode :-)






p/s: pernah aku tanya Kak Aima
knp lately ni diri terasa malas nk buat kerja.,tak semangat nak gi kelas, selalu susah hati, n mudah sangat tocing +++..
Aku cuba cari jawpan sndiri..nk sedapkan hati mybe.. -..-" _

lalu suatu ptg, 1 jwapan pndek yg mnyentap hati mmbuatkan aku trdiam lama & cba brmuhasabah.

" Check solat mu "

No comments:

Post a Comment