Saturday 23 February 2013

Monolog Hari Lahirku


Assalamualaikum...


Tiada apa yang istimewa hari ni bagi aku..
Melainkan mengenang jasa ma yang telah bertarung nyawa ketika melahirkanku..
Terima kasih ma krn lahirkan DeqNor..
Hati ni sentiasa mengingati dan sayang ma  sangat2...

Ya Allah..
Hari ni dah genap 20 tahun aku bernaung di bawah langitMu Ya Allah.
Belum pun terasa menjadi hambaMu yang sebenar...
Masih berpura-pura...
Alangkah alpa dan berdosanya aku....
Apakah sisa umurku masih panjang???
Atau, hanya seketika lagi??
Aku tak pasti...
Ketika ramai teman mengucapkan selamat panjang umur,
hakikatnya umurku semakin pendek.
Bukankah tarikh mati setiap insan sudah ditetapkan?
Dan hari ini, esok dan lusa aku menapak lagi...
semakin hampir pada tarikh kematian yang dijanjikan.
Alangkah., tertipunya aku ketika menerima ucapan selamat hari lahir...
selamat pulakah hari matiku??  u___u"

Malam tadi duk melongo jer dlm bilik sorang2..
Roomate hilang ntah ke mana..
Tetibe pintu bilik dibuka,
Eka dan Bella masuk jerit2 dan peluk aku yg still blur2..
Wish me birthday..my happiness..
Aiyoo..siyesly aku pun lupa hari ni birthday aku..huhu =3

Birthday kali ni, no celebration...
Biarlah..aku pun tak eksited pun sbenanya..
But I got lots of birthday wish from beloved friends..
Kawan2 skolah yg still contact smpai skarg..
Thanks all of U...Thanks krn ingat birtday aku yg tak guna ni..
Terharu sangt...siyesly  T______T





Sahabat2 febuary ^__^...





Nukilan Eka Nadhirah yg comel..syukran sayanggg <3 <3



Budak hingusan yang dulu suka mandi sungai dan main dlm semak ni dh 20 tahun dh..haihh
cpat btol masa brlalu.... =)



                                                       Nor Azizah,
   Sanah Helwah..Semoga dgn umur yg baru ni dapat mnjadi insan yang lebih baik dari sebelumnya..Aminn





No comments:

Post a Comment