Saturday 21 January 2012

Eh kawan!!

Assalamualaikum

Bagus kan!!!
Bagus kan ada kawan

Sebab kawan buat kita hilang rawan,
Sebab kawan buat kita tak berlawan,
Sebab kawan buat kita punya kekuatan.



Dan selalunya,

Kawan buat aku rasa kuat,
Kawan buat aku rasa bersemangat,
Kawan buat aku terus ligat,
Kawan buat aku rasa hebat.

Kami KamenRiders XD

Tapi ada juga,

Kawan yang buat aku meluat,
Kawan buat aku naik jerawat,
Kawan yang buat aku macam sampah,
Kawan buat aku rasa menyampah,
Kawan buat aku rasa susah,
Kawan buat aku serba salah.


Namun begitu,

Kawankan anugerah Tuhan,
Kawankan nikmat Tuhan,
Kawankan ujian Tuhan.



Jadi,
bersyukurlah bila ada kawan,
berbahagialah bila ada kawan,
berbuat baiklah kepada kawan,



Eh Kawan!!!Aku Sayang Korang!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment