Wednesday 8 February 2012

Problems?? Nobody Perfect!!!


Assalamualaikum....


Da brape hari x update blog aitt!!
Ntah la mood aku ni swing2 je..
Macm2 masalah lately ni tmbah lagi dgn benda2 merepek yg ak baru nk balajr..
Erkkk..Electric Circuit 2 merepek ke??

Huhu..Kemonlahhhh kau kan nak jadi engineer...
Terima je laaaa dgn redha K..Nak tak nak kau kena like Electronic Circuit...
Kau kena like madam yg mngajar tuh!!! Kau kena like!!!!!=_="

 Benda2 camnilah yg mnyerabutkan kepala otak aku skarang... Blum agi problem yg lain...
Kenapalahh hidup ni banyak sangat masalah??? Kan bagus kalau bolh balik zaman kanak2 dulu...
X payah pikir banyak.. Balik skolah sambil kayuh bsikal just pikir ma mask ap je kt umh...
Nak pikir masalah homework or math yg x dapat di solvekan?? haha kim salam.:P
Lepas makn kuar main..x pon main soccer ngn abg2 n adik aku..pas2 asik ak je yg dpat sumbat gol..senang rite???
OK fine...2 citer zaman kanak2..Now dah besar pnjang.banyak btol benda yg nak kena fikir...>.<

Ni la hidup...
Ada hari kita suka..Ada hari kita sedih..
But aku tau..Aku kena ingat..
Aku still ada ma ayah...
Aku still ada abg yg slalu ambil berat n jaga aku..
Aku still ada kakak yg slalu bagi support kat aku..
Aku still ada adik yg slalu share masalh or whatever ngn aku..
Aku tetap ada kawan2 yg saygkan aku wlaupun x sberapa...
Aku tetap kena appreciate diorang...

Dan aku mesti ingat.. Allah x prnah tidur..Aku sbagai hambaNya harus slalu mengingati & mengadu kpdaNya..
Kerana daripaNya aku datang dan kepadaNyalah aku kembali..
Dan kerana setiap dugaan yg datang tu adalah cara utk aku mengingatiNya..Subahanallah.


Ma aku cakp Klau xnak dilambung ombak jgn berumah di tepi pantai...erkk???
But at least..takut nak buat rumah.. Tapi still kita boleh main2 kat tepi pantai kn??
(got what i mean?)..if u dare to take risk..at least..u dapat something even you xdapat everything..

Ma aku cakap tak semua benda yg kita harapkan akan btul2 jadi kenyataan...
jadi jgn terlalu mengharap or memasang angan setinggi langit jika kita x mampu nk mggapai....

Sometimes..We failed..but be positive,,dont be sad,dont give up. face everything with smile..
open your heart..when you are ready to cry..mean that u are ready to smile again.
Yeaaaaahh Smileeeeeeeee walau hati brdarah skalipun :)))))





 --Do U got it???? I told you before.. life not that easy..not that hard..just smile and smile.. Bubyeee

No comments:

Post a Comment