Saturday, 3 December 2011

What Goes Around Comes Around



Bermulanya kisah.......


Wanita 1 : Sayang, u cintakan i?

Lelaki : iskk, u ni.. Of course la i cinta kan u. Sangat-

sangat tau. Kalau u tak ada mati i..


Wanita 1 : Betul?
Lelaki : Ye sayang, I tak tipu.
Wanita 1 : U ni, jangan la raba-raba i..
Lelaki: I raba sikit je sayang
Wanita 1 : Tak nak la.. Kalau terlanjur macam mana?
Lelaki : Kita kahwin la.. I jumpa parents u
Wanita 1 : Betul? U nak kahwin dengan i?
Lelaki : Betul sayang.. Sumpah.. u diam je . jangan cakap apa-apa. I pegang sikit-sikit je.







Setahun selepas itu. . .

Wanita 1 : Sampai hati u.. Tipu i.. Dulu u kata nak nak kahwin dengan i. Tapi bila u dah dapat. U kawen dengan perempuan lain..
Lelaki : I lelaki, u ingat I nak kawen dengan perempuan yang senang-senang i boleh dapat? I nak perempuan yang suci.. Bukan mcm u, yang senang-senang bagi tubuh pada lelaki yang bukan bergelar suami. U ingat I bodoh nak kahwin dengan u?
Wanita1: Sampai hati u cakap macam tu, dulu.. Masa u nak.. Macam-macam janji manis u bagi. Tapi sekarang u salahkan i?
Lelaki: I lelaki.. I Cuma uji u.. Tapi u bagi.. I ambil la. .
Wanita1: U memang jantan tak guna.. I menyesal kenal dengan u
Lelaki: U menyesal? Tapi I puas.. Jangan lupa datang kenduri I nanti.
Wanita1: U akan dapat balasannya nanti . .


Lelaki tersebut kemudiannya mendapat jodoh wanita yang diimpikannya..


MALAM PERTAMA LELAKI DAN WANITA YANG BARU DINIKAHINYA.

Lelaki: Sayang… I love u so much..
Wanita 2: Me too sayang..
Lelaki: I bertuah kahwin dengan u.
Wanita 2 : I pun, sayang.. I ada something nak baritahu u
Lelaki: Apa dia sayang?
Wanita 2 : Sebenarnya.. u bukan lelaki pertama yang tidur dengan I.. I pernah tidur dengan semua teman lelaki i.. Untuk suka-suka.. Cari kepuasan sebelum kahwin.. Tapi bile nak kahwin. . I cari lelaki baik mcm u untuk jadi suami i.. U tak kisahkan?
Lelaki: WHAT?????????????????? o.O"


:)
haha..tu la kan...
Allah S.W.T dah berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur’:26)...What goes around comes around dear...:)

2 comments: